Bezorging

We streven om de producten op voorraad binnen 7-14 dagen te leveren in EU-landen. Verzendingen naar Nederland, België, Duitsland en Frankrijk streven we binnen 5 werkdagen te leveren. Verzendingen naar niet-Europese landen kunnen 20-30 dagen in beslag nemen. Een track & trace link zal naar het e-mailadres waarmee de order geplaatst is verstuurd worden zodat u uw pakket kunt volgen. Alle verzendingen zullen worden uitgevoerd door PostNL.

Pre-ordered items zullen worden verzonden in de aangegeven periode in de productomschrijving. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleent gezien we afhankelijk zijn van onze leveranciers. 

Indien een product niet op voorraad is en moet worden nabesteld zult u een e-mail ontvangen. De betreffende producten zullen worden verzonden op het moment dat deze weer op voorraad zijn. U heeft in dit geval de optie om uw bestelling te annuleren. Op de productpagina zelf is te zien hoeveel items er nog op voorraad zijn en wanneer u deze op nabestelling besteld. 

Gratis verzending binnen Nederland bij een bestelling boven de € 75,-.

Retouren

Onze retour en teruggave policy betreft 30 dagen. Indien 30 dagen zijn verstreken na uw aankoop, is het helaas niet mogelijk uw product(en) retour te sturen. Om in aanmerking te komen voor teruggave dient het product ongebruikt en in dezelfde staat als bij levering te zijn. Daarnaast dient het product in de originele verpakking te zitten.

Producten die niet in aanmerking komen voor retourneren:

  • Gift cards
  • Gedownloade producten

 

Om uw retour te kunnen verwerken dienen wij een bewijs van aankoop en retourzending te ontvangen. 

In bepaalde gevallen is er sprake van een mogelijke gedeeltelijke terugbetaling:

 

  • Boeken die gebruikerssporen of beschadigingen tonen.
  • Producten niet in hun originele staat, die beschadigd zijn of onderdelen missen, niet door ons toedoen. 
  • Producten die later dan 30 dagen na levering geretourneerd zijn.

Terugbetalingen

Op het moment dat uw retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd ontvangt u een bevestiging per e-mail. Daarnaas zullen wij u op de hoogte stellen van de status van uw retour en of deze geaccepteerd wordt. Indien uw retour geaccepteerd wordt, zal een terugbetaling worden uitgevoerd binnen 14 dagen via dezelfde methode als de bestelling is geplaatst. 

Indien u de terugebetaling binnen 14 dagen niet terugziet op uw rekening, kan het zijn dat deze nog niet verwerkt is. Sommige methodes hebben een langere verwerkingstijd. Bij vragen neem gerust contact op via info@daisysdawn.nl.

Ruilen

Het is alleen mogelijk producten te ruilen die defect of beschadigd zijn. Indien u een product wilt ruilen voor eenzelfde exemplaar stuur ons een e-mail via info@daisysdawn.nl en stuur het product naar:
Daisy’s Dawn
Henrica van Erpweg 77
3732 BC De Bilt
The Netherlands

Retouradres

Gebruik onderstaand adres om uw product(en) te retourneren:
Daisy’s Dawn
Henrica van Erpweg 77
3732 BC De Bilt
The Netherlands

U bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Deze zijn niet declarabel. Indien u een terugbetaling ontvangt en wij hebben de retourkosten betaalt, zullen deze ingehouden worden op de storting. 

Wij raden u aan een service met verzendbewijs te gebruiken, aangezien wij niet kunnen garanderen dat het product bij ons zal aankomen. 

Hulp nodig?

Neem contact op via info@daisysdawn.nl 

 

Delivery

We strive to deliver any product in stock within 7-14 days to European countries. Shipments to The Netherlands, Belgium, Germany and France we strive to deliver within 5 business days. Shipments to non-European countries can take up to 20-30 days. A track & trace will be sent to the email address the order was placed with so you can follow your parcel. All shipments will be handled by PostNL. 

Pre-ordered products will be shipped within the indicated time frame in the product description. No rights can be derived from that indicated period since we are dependent on our suppliers. 

When a product is on back-order you will be notified accordingly. The products will be shipped the moment they are back in stock. In this case you will have the option to cancel your order. On the product page you will be able to see how many items are still in stock and if you are ordering a product on back-order.

Free shipment within The Netherlands when placing an order above € 75,-.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products

 

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

 

  • Book with obvious signs of use
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

 

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within 14 days.

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again. It may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@daisysdawn.nl.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@daisysdawn.nl and send your item to: 
Daisy’s Dawn
Henrica van Erpweg 77
3732 BC De Bilt
The Netherlands

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: 
Daisy’s Dawn
Henrica van Erpweg 77
3732 BC De Bilt
The Netherlands

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at info@daisysdawn.nl for questions related to delivery, refunds and returns.